Chaga OÜ on kodumaine ettevõte, mis sai alguse vajaduspõhisest ideest kasutada Eesti puhtast loodusest pärit parimaid ravimtaimi ja seeni, valmistades neist nii siseriiklikuks tarbimiseks kui ekspordiks lõpp-bränditud tervisetooteid. Sel aastal tähistab ettevõte 7. tegutsemisaastat. Chaga OÜ asutaja ja tegevjuht Siim Kabritsa sõnul on Eesti loodus unikaalne ja selle väge tundsid ja kasutasid enda tervise hüvanguks
Tallinna Tehnikakõrgkooli 3.kursuse transpordi ja logistika eriala tudengite korraldatav Logistikaseminar toimub 15. aprillil ajaloos esmakordselt e-seminarina. Oodata on inspireerivat üritust, kus esinejateks on tahtejõulised inimesed, kes räägivad oma saavutustest. Seminaril osalemise teeb mugavaks sel aastal veebiülekanne, millega saab osaleda Logistikaseminaril just seal, kus ise soovid. Korraldajate eesmärgiks on tuua osalejateni motiveerivaid näiteid elust, kus inimeste
Peatselt täitub aasta eriolukorra kehtestamisest Eestis ja paraku on viiruse nakatumisnäitajad taas tõusuteel. Postimehe logistikateemaline erileht pöördus hiljuti meie poole, et uurida, kuidas koroonaviirus on mõjutanud logistikasektorit, mismoodi meil eelmine aasta möödus ja kuidas uus on alanud. Avaldame teile intervjuu vastused täismahus. Kuidas on koroonaviirusest tekkinud olukord seni mõjutanud teie sektorit – ettevõtteid, teenuseid, kliente?
Alates 1. jaanuarist 2021 kaasneb kaubavahetusel Ühendkuningriigiga (ÜK) tolliformaalsuste teostamise kohustus. ACE Logisticsiga on võimalik kaupa saata üle Euroopa ärilt eraisikutele teenusega aceB2C. Ühendkuningriiki eraisikutele kauba saatmisel peab olema kauba ostjaks (importööriks) ÜK-s registreeritud ettevõte. Saadetised eraklientidele aceB2C teenuse puhul saame kasutada DAP tarnetingimust. Kui saatja (Eesti eksportöör) on registreerinud ÜK ettevõtte, või leidnud koostööpartneri
Peatselt saabuvad jõulupühad ja aastavahetus toovad mõningaid muudatusi ACE Logisticsi autode liikumisgraafikusse, aga nagu ka varasematel aastatel, üritame hoida liiniveod võimalikult regulaarsena ka pühade perioodil. Kuni 22.12 väljuvad kõik liiniautod igapäevaselt ja isegi 23.12 on meil väljumised enamus suundadel. Liiniautod liiguvad ka jõulude ja aastavahetuse perioodil, aga liinigraafikud ei pruugi olla sama kiired. Viimane väljumine
Selle aasta Lastekaitse Liidu Fondi stipendiumidele kandideeris üle Eesti 21 noort, kes taotlesid toetust oma ande arendamiseks. Positiivse rahastusotsuse said neist 15, kellega on Eesti Rahvakultuuri Fond sõlminud toetuslepinguid kokku summas 8200 eurot. ACE Logistics Estonia poolt rahastatud fondi stipendiumid lähevad kaheksasse erinevasse maakonda. Sihtasutuse Eesti Rahvuskultuuri Fondi allfondina tegutsev Lastekaitse Liidu Fond toetab iga-aastaselt
ACE Logistics Estonia on juba aastaid toetanud Lastekaitse Liidu fondi tublisid ja andekaid noori. Toome siinkohal lugejateni mõned edulood 2020 sipendiaatidelt. Saage palun tuttavaks Gert Martin Savitschiga, kes õpib Tabasalu Ühisgümnaasiumi 8. klassis. Kindlasti võib Gert Martini kohta öelda: kes teeb, see jõuab. Tema hinded koolis on ainult „väga head“, ta tegeleb pilliõppe ning laulmisega,
Meil on taaskord suur heameel tutvustada lugejatele Lastekaitse Liidu Fondi ühte väga tublit ja andekat stipendiaati: palun saage tuttavaks Põlvamaalt pärit 15- aastase Lilian Hindriksoniga, kes lisaks väga headele õpitulemustele koolis teeb suuri edusamme ka muusikamaailmas. Lilian on laia silmaringiga ümbritseva maailma suhtes uudishimulik ning ettevõtlik 15-aastane neiu, kes elab Põlvamaal väikeses Himmaste külas. Lilian
Alates 1. jaanuarist 2021 on Ühendkuningriigi (ÜK) väljaastumisega Euroopa Liidust (EL) kehtestatud üleminekuperiood läbi. See tähendab, et alates 1. jaanuarist 2021 kaasneb kaubavahetusel ÜKga tolliformaalsuste teostamise kohustus. ACE Logisticsi viimane väljumine ÜK-sse on sel aastal 17.12.2020 ja alates 4.01.2021 rakenduvad juba uued tingimused. Kauplemisel kolmandate riikidega on oluline tähelepanu pöörata: EORI number Euroopa Liidu registreerimis-
Kaubavedude kõrghooaeg (peak season) on täies hoos. Aasta viimase kvartali oluliselt suuremad kaubamahud ja sellest tulenevad muutused lennu- ja merevedudes pole enamikele Kaug-Idast importivatele klientidele ilmselt enam uudiseks, kuid sel aastal avaldub kõrghooaeg tuntavamalt kui paljude eelnevatel. Käesolev aasta on koroonaviiruse tõttu juba kevadest alates pakkunud mitmeid väljakutseid, suurim mõju on avaldunud lennutranspordile, aga olulisi